czwartek, 20 sierpnia 2015

Warzywana zapiekanka z mozzarellą

Ostatnio mocno słucham swojego organizmu, który mówi że ma dość mięsa w taki upał. Tak więc jem obiady bez mięsne,ale za to dużo warzyw. Tak więc między innymi na moim talerzu zagosciła zapiekanka z warzyw z mozzarellą. Można różnie kombinować z doborem warzyw.Ja się ostatnio przekonałam do bakłażna mimo, że nigdy go nie lubiłam, ale jednak musi być dobrze zrobiony by był smaczny:). Składniki do naszej zapiekanki:
- 190g bakłażana
- 150g cukinii
- 200g ziemniaków
- 200g pomidora
- 70g cebuli
- 50g mozzarelli
- 1 łyżka oliwy z oliwek
oregano, bazylia, zioła prowansalskie, sól

                              
Ziemniaki gotujemy tak by były al dente.Warzywa kroimy w plastry nie za cienkie. Plastry bakłażana solimy z dwóch stron i odstawiamy na 20 minut, by pozbawić go smaku goryczki. Układamy plastry warzyw obok siebie i doprawiamy, kładziemy na nie plastry mozzarelli i wkładamy do pieca na 40-50 minut  w 180-200°C. Smacznego!!!

2 komentarze:

  1. Ostatnio robiłam podobną ;) ale nie gotowałam wcześniej ziemniaków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę ugotować, bo później mam za twarde albo surowe...chyba,że to wina mojego piekarnika co bardzo mozliwe:)

      Usuń