wtorek, 14 lipca 2015

Fit wrap na obiadek

Uwielbiam tortillę z mięskiem mmmm do tego pyszny czosnkowy sosik. No kto takich rzeczy czasem nie lubi...Ja podam przepis, z którego możemy korzystać znacznie częściej niż z tych w przydrożnych budkach czy McDonaldach. Pełnoziarnista tortilla zrobiona przeze mnie z kurczaczkiem z piekarnika zdrowe pyszności. W sklepach mamy także tortillę pełnoziarnistą, ale mimo to wole wiedzieć dokładnie co mam w tej tortilli:)...Podaję składniki na tortillę:
- 80g mąki pełnoziarnistej
- 40 ml wody-
- zioła prowansalskie, papryka słodka
 Mieszamy wszystko razem. Ciasto ma być takie by nie kleiło się do rąk można dodać ewentualnie wody lub troszkę mąki. Rozwałkowujemy nasze ciasto na cienkie koło i smażymy na rozgrzanej patelni bez tłuszczu  z  dwóch stron.

                          

Do środka możemy włożyć przeróżne warzywa. U mnie była kukurydza, papryka czerwona i żółta, ogórek, sałata lodowa, cebulka. Sos zrobiłam z 3 łyżek jogurtu naturalnego i 1 ząbku czosnku. 150g piersi z kurczaka upiekłam w ziołach w piekarniku i dodałam parę kropel ketchupu. Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz