czwartek, 20 sierpnia 2015

Pasztet z soczewicy

Pyszny, aksamitny idealny ze świeżym ciemnym pieczywkiem i ogóreczkiem...mmmm. Jeśli znudziły się wam pasztety mięsne lub macie chęć na inne smaki to szczerze polecam. Ja miałam w domu soczewicę zieloną w puszcze i nie miałam do czego ja zużyć więc zrobiłam z niej pasztet poza tym tak było szybciej:)...Składniki :
- 250g zielonej soczewicy
- 2 cebule
- 3 ząbki czosnku
- jajko
- 2 łyżki oliwy z oliwek
- 5 marchewek
- 1 pęczek koperku
tymianek, sól, pieprz cayen, 

                                 

Smażymy na patelni cebulę pokrojoną w kostkę i czosnek przeciśnięty przez praskę do zeszklenia. Jeśli nie macie soczewicy z puszki gotujemy ją razem z marchewkami, aż wszystko mocno zmięknie. Odcedzamy soczewicę i marchew dodajemy z patelni cebulę i czosnek i dodajemy pozostałe składniki. Miksujemy na jednolitą masę. Masę wlewamy do formy obłożonej papierem do pieczenia i pieczemy 45-50 minut w piecu rozgrzanym do 200°C. Smacznego!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz