poniedziałek, 23 lutego 2015

Faszerowana papryka

Kolejna propozycja na śniadanie. Nie, nie obijałam się bez obaw każda potrawa była prze ze mnie sfotografowana;]..tyle, że nie było czasu by to wszystko powrzucać. Moje postanowienie "będę starała się być tu bardzo często". Zwłaszcza, że mam motywacje!!! Założenie bloga to moja czysta przyjemność. Chciałam pokazać, że jedzenie zdrowe nie musi być nudne, niedobre, pracochłonne czy też nie wiadomo jak drogie. Jednak kiedy się słyszy od osoby z otoczenia, że: Dzięki Twoim przepisom schudłam 5,5kg w 2 miesiące i to bez ćwiczeń ....To dla mnie jest niesamowicie miłe! I dodatkowo dodam, że Ta osoba ma przez 2 tygodnie taką pracę,ze nie bardzo ma możliwość zjeść coś zdrowego. Więc jeśli by miała taka możliwość poszło, by jeszcze szybciej, ale cieszę się niezmiernie!!! No to tyle słów ode mnie. Musiałam się troszkę pochwalić:). Oto lista składników:
- 1 mała papryka
- 1 ogórek kiszony
- 80g twarogu półtłustego
- 1 jajko (ugotowane na twardo)
- szczypiorek
- 1 łyżka jogurtu naturalnego
sól, pieprz

                                   

Tak, tak bardzo proste;]...Jajko i szczypiorek siekamy drobno, ogórka kroimy w kosteczkę i łączymy wszystko z twarogiem i jogurtem naturalnym. Na koniec doprawiamy i gotowe. Podajemy z kromką chleba razowego. Smacznego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz