wtorek, 6 stycznia 2015

Burrito

Dawno mnie tu nie było, ale święta, wyjazdy...chyba rozumiecie;p. Dziś mam do pokazania zdrowe burrito. Jak mi się przypomni jak to nieziemsko smakuje to aż ślinka cieknie. Od razu mówię tortillę kupowałam pełnoziarnistą, ale na internecie jest pełno przepisów i możecie sami ją zrobić. Podaję tu składniki na jakieś 6-7 porcji. No to co przechodzimy do składników:
- puszka fasoli czerwonej
- 500g mięsa mielonego z indyka
- puszka kukurydzy
- 1 czerwona papryka
- cebula
- 2 łyżki przecieru pomidorowego
- 2 ząbki czosnku
- 2 puszki pomidorów bez skóry
- 1 szklanka bulionu
2 liście laurowe, sól, pieprz cayen



Mięso podsmażamy na oliwie z oliwek razem z czosnkiem i cebulą. Następnie dodać pokrojoną w kostkę paprykę, przecier i pieprz cayen. Zalać rosołem dodać liście laurowe i pomidory z puszki, dusić pod przykryciem jakieś 25 minut. Na koniec dodać kukurydzę i umytą fasolę z puszki. Doprawić solą i ewentualnie jeszcze pieprzem cayen. Konsystencja powinna być gęsta. Włożyć nasze mięsko do tortilli i posypać niewielką ilością startego sera, zawinąć jak gołąbka i włożyć do piekarnika na jakieś 10 minut. Podawać z guacamole lub sosem czosnkowym. Smacznegoooooo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz