poniedziałek, 29 czerwca 2015

Pizza na spodzie z kalafiora

Takie fast-foody to ja rozumiem!! Na kolacje zagościła u mnie pizza na spodzie z kalafiora i podbiła całkowicie moje podniebienie. Dodatki wedle uznania ja dałam wyjątkowo salami z racji tego, że jem ją raz na rok:). Nie będę zanudzać tylko podam składniki:
- 250-300g kalafiora
- jajko
- łyżka otrębów owsianych
sól, bazylia, oregano

                     

Kalafiora ścieramy na tarce o dużych oczkach. Dodajemy jajko otręby i doprawiamy. Wykładamy równomiernie na blachę wyłożoną papierem do pieczenia i wkładamy do piekarnika rozgrzanego do 200°C na 20-25 minut, aż nieco stwardnieje. Wyciągamy i smarujemy np. koncentratem pomidorowym dajemy pomidory, paprykę, wędlinę, kukurydzę, oliwki, cebulę oraz mozzarellę. Wkładamy jeszcze do pieca na jakieś 10-15 minut. Polane nieco ketchupem smakuje jeszcze lepiej. Smacznego!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz