środa, 5 sierpnia 2015

Lasagne z cukini z kurczakiem

Ojjj dziś był obiadek!!! Lasagne na zdrowo...zjadłam chyba w sekundę i tyle się nacieszyłam smakiem hehe:):) Taką lasagne możecie zrobić także bez mięsa jeśli nie jecie będzie równie smakowite. Niedługo zrobię z bakłażana mam nadzieję, że będzie równie pyszne. Nie będę się zbytnio rozpisywać podam po prostu przepis. Składniki:
- 200g piersi z kurczaka
- 2 małe cukinie
- 1/4 papryki czerwonej
- 1 pomidor
- pół małej cebuli
- 2 pieczarki
- 1 marchew
- 3 plastry mozzarelli
- 1 łyżka oliwy z oliwek
-1 łyżeczka koncentratu pomidorowego
sól, pieprz cayen, zioła prowansalskie, papryka słodka, bazylia

                                

Cebulę i paprykę kroimy w kostkę. Marchew ścieramy na grubych oczkach, pieczarki kroimy w plasterki, z pomidora ściągamy skórę i kroimy w kostkę. Wszystkie warzywa wrzucamy na rozgrzaną oliwę i dusimy. Mięso kroimy w kostkę, doprawiamy i wrzucamy do warzyw. Kiedy mięso będzie gotowe dodajemy koncentrat i dusimy jeszcze jakieś 5 minut. Cukinię kroimy w cieniutkie plastry albo szatkujemy w plastry jak na zdjęciu i układamy na blachę w kształcie kwadratu jedną poszatkowaną cukinię dwuwarstwowo, na to układamy nasz farsz i kładziemy plastry mozzarelli i kolejne plastry drugiej cukinii. Ja dodatkowo starłam na to 2g żółtego sera i dajemy do rozgrzanego piekarnika do 200°C na 30-40 minut. Smacznego!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz