wtorek, 30 czerwca 2015

Omlet a'la szarlotka

Jak ja lubię omlety!! Nie dość, że są szybkie do zrobienia to jeszcze można robić je i na słodko i na słono mniammm....mam parę przepisów, które z pewnością przypadną wam do gustu. To jeden z nim wersja na słodko dla łasuchów. Składniki na omlet:
- 2 jaja
- pół łyżeczki proszku do pieczenia
- pół łyżeczki naturalnego kakao
- 1 łyżka płatków owsianych
- pół łyżki sezamu
- pół łyżki siemia lnianego
- łyżeczka jogurtu naturalnego
                                  
                                    

 Wszystko łączymy i wlewamy na rozgrzaną patelnie posmarowaną tłuszczem.
Do środka dodajemy starte jabłko z cynamonem i miodem. Ja posmarowałam jeszcze jogurtem naturalnym i polałam gorzką czekoladą 90% kakao. Smacznego!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz