sobota, 18 kwietnia 2015

Placki z masłem orzechowym

Ten przepis podbił moje serce po prostu. Ostatnio dość często robię to na śniadanie i jestem zachwycona. Można je łączyć z różnymi dodatkami na słodko i z każdym smakuje wybornie. Jak zobaczyłam ilość na początku to stwierdziłam, że się tym nie najem..aleee są one bardzo syte. Podaję składniki potrzebne do naszych placuszków:
- 1 jajko
- 2 łyżki jogurtu naturalnego
- 2 łyżki mąki pełnoziarnistej
- pół łyżeczki proszku do pieczenia
- większa łyżeczka miodu
- łyżka masła orzechowego (tylko prawdziwego masła orzechowego,nie solone)

                           

Nic prostszego...łączymy wszystkie składniki i dobrze mieszamy. Smażymy bez tłuszczu na patelni. Proponuje zetrzeć gorzką czekoladę na gorące placuszki do tego jogurt naturalny  banan lub jogurt z miodem lub dżemem nisko słodzonym...pychaaa...Smacznego!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz