piątek, 6 listopada 2015

Trufle z daktyli i fasoli

Kolejna zdrowa słodycz, która osłodzi nam te ponure dni. Kupiłam jakiś czas temu daktyle i tak leżały sobie, bo powiem szczerze nie lubię ich za bardzo a miały być dla dzieci które i tak stwierdziły, że są ble...a trufle zostały pożarte.Więc postanowiłam z nich zrobić trufle. Na necie jest dużo przepisów na trufle, ale jak dla mnie za dużo składników niepotrzebnych musiałabym dokupić. Dla mnie przepis musi być prosty, szybki i najlepiej żeby składał się z 3-4 składników jak ten. Podaję co nam potrzeba:
- 170 g daktyli
- 1/2 puszki czerwonej fasoli
- 1/2 łyżki miodu
- 1/2 łyżki naturalnego kakao+ łyżka kakao do obtoczenia

                             

Daktyle moczyłam cały dzień w wodzie tak aby zrobiły się bardzo miękkie. Następnie odsączyłam od wody, dorzuciłam do nich wszystkie składniki z listy i całość zmiksowałam na jednolitą masę. Zwilżonymi rękoma uformowałam kulki, które obtoczyłam w naturalnym kakao. Wstawiłam do lodówki na jakieś 3-4 godziny. Smacznego!!

Wartość energetyczna 684kcal
B-15g  W-143g   T-1,6g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz