środa, 28 października 2015

Omlet orzechowo-kakaowy ze śliwką

Jest tak pyszny,że postanowiłam się nim podzielić. Smakuje jak ciasto czekoladowe...pycha, pycha. Absolutnie pożywny i jakże zdrowy. Wrzucam przepis i śmigam na trening.
Składniki:
- 2 jajka
- pół łyżki lnu odtłuszczonego
- 1 łyżka siemia lnianego
- 1 łyżka płatków owsianych
- 2 łyżki otrębów gryczanych
- 1 łyżka masła orzechowego
- 1 łyżeczka kakao
- 1 łyżeczka miodu
- pół łyżeczki proszku do pieczenia
- 2 łyżki jogurtu naturalnego
- śliwka
- 1 łyżka płatków migdałowych

                               


  Wszystkie składniki zblendowałam. Powstałą masę wrzuciłam na patelnię posmarowaną tłuszczem i dałam pokrojoną śliwkę na smażącego się omleta. Smażyłam z dwóch stron pod przykryciem. Smacznego!!!                                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz