piątek, 13 listopada 2015

Placek z kaszy gryczanej na słodko

Tadammm!!..Tego się nie spodziewałam...pyszny...sycądzy...pełnowartościowy placek...co za smak po prostu mniam!! Smażąc go była u mnie akurat koleżanka i mówi:..- ale to musi być niedobre fuu, placek z kaszy na słodko??!!Ohyda!!...Po usmażeniu chciała posmakować mojej ohydy i reakcja???Bezcenna!!...Jej,ale to pyszne nie spodziewałam się!!...Hehe to, że mam lekką obsesję zdrowego jedzenia nie oznacza, że moje jedzenie jest niesmaczne. Moje jedzenie oprócz tego, że jest zdrowe jest i mega dobre;]...ok podaję składniki:
- 3 łyżki kaszy gryczanej (przed ugotowaniem)
- 1 jajko
- 5g wiórków kokosowych
- 10g lnu mielonego odtłuszczonego
- pół banana
- pół łyżki miodu

                             

Może zacznę od tego, że radzę Wam smażyć małe placuszki ponieważ duży mi się troszkę rozwalił przy obracaniu na patelni:). Kaszę gotujemy zgodnie ze wskazówkami na opakowaniu. Kiedy będzie ugotowana odsączamy z wody i dodajemy rozgniecionego banana, wiórki, len, miód i jajko. Wszystko ze sobą łączymy dokładnie mieszając. Nasze placuszki bądź też placka smażymy na niewielkiej ilości tłuszczu z obu stron. Smacznego!!!!Dodam jeszcze, że zapraszam na stronę www.gymhero.eu po piękne kubeczki(jak na zdjęciu), shakery i odzież sportową <3

Wartość energetyczna 400 kcal
 B-17g W-53g T-12g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz