środa, 2 września 2015

Naleśniki z odżywką białkową

Mniamm, mniammm....Ostatnio kupiłam odżywkę białkową o smaku truskawkowym i niestety nie podeszła mi w ogóle...co więcej nie mogłam jej nawet wypić, bo człowiekowi robiło się od niej niedobrze. Postanowiłam dodać ją do naleśników i absolutnie oszalały moje kubki smakowe. Składniki:
- 1,5 łyżki mąki pełnoziarnistej
- 2 czubate łyżki odżywki białkowej (u mnie truskawka)
- 1 jajko
- pół łyżeczki sody
- woda

                              

Wszystko razem mieszamy (wody dodajemy tyle by powstała nieco gęsta masa) i smażymy na lekko otłuszczonej patelni. Proponuję podać naleśniki z twarogiem bananowym, są megaa pyszne. To aż wstyd nie iść po takim śniadanku na trening!!!:):) Smacznego!!

2 komentarze:

  1. To jutro o 6:00 robię takie śniadanie a o 8:30 melduję się na siłowni :)
    Dzięki za inspirację! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też za truskawkową nie przepadam, ale ostatnio odkryłam taka o smaku lodów waniliowych - mniam :) Z naleśnikami też świetnie smakuje :)

    OdpowiedzUsuń